Hoe werkt het?

Webshop

Onze webshop is er voor fijnproevers en mensen die bewust biologisch willen eten. We verkopen streekproducten van de boer en houden de keten graag kort. Daarom leveren we alleen aan een cirkel binnen zo’n 20 kilometer.

Plaatsen waar we bezorgen zijn o.a. Delft, Delfgauw, Pijnacker-Nootdorp, Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek, Bleiswijk, Ypenburg, Rijswijk, Den Haag, Den Hoorn, Schipluiden en in Rotterdam ten noorden van de Maas. Check je postcode bij het uitchecken als je twijfelt.

Bestellen, bezorgen en afhalen

De webshop is altijd open en je kunt iedere dag bij ons bestellen. Maar we verpakken en vervoeren de producten maar eens per week.

Wil je je boodschappen laten thuisbezorgen? We bezorgen vanaf €40,00 de bezorgkosten zijn €3,50. Bestel je voor dinsdag 23.59 uur, dan leveren we donderdag of vrijdag bij jou thuis. Vrijdag als je in Den Haag of Rotterdam woont. Donderdag voor alle andere locaties.

Wil je zelf ophalen? Bestel je voor dinsdag 23.59 uur, dan kun je het flexibel ophalen bij de door jou gekozen ophaallocatie. De openingstijden per locatie vind je verderop deze pagina.

Wat gebeurt er als je na dinsdag 23.59 uur bestelt? Dan komt je bestelling gewoon in ons systeem, maar dan voor de week erna.

Betalen

Via de webshop betaal je iedere bestelling met iDeal. Ook als je de producten ophaalt op één van onze afhaallocaties betaal je vooraf met iDeal.

Veelgestelde vragen

Als ik vandaag bestel, wanneer is mijn bestelling dan klaar?

Goede vraag! Het antwoord hangt er vanaf op welke dag je bestelt.

Als je bestelt op maandag of dinsdag
– Thuisbezorgd in Delft en omstreken: donderdag van diezelfde week
– Thuisbezorgd in Den Haag en omstreken: donderdag van diezelfde week
– Thuisbezorgd in Rotterdam en omstreken: vrijdag van diezelfde week
– Zelf ophalen bij winkel Hoeve Biesland: donderdag 10:00-17:00, vrijdag 10:00-17:00, zaterdag 09:00-17:00 van diezelfde week.

Als je bestelt op woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag
Deze bestellingen worden de eerstvolgende woensdag ingepakt.
– Thuisbezorgd in Delft en omstreken: donderdag van aankomende week.
– Thuisbezorgd in Den Haag en omstreken: donderdag van aankomende week.
– Thuisbezorgd in Rotterdam en omstreken: vrijdag van aankomende week.
– Zelf ophalen bij winkel Hoeve Biesland: donderdag 10:00-17:00, vrijdag 10:00-17:00, zaterdag 09:00-17:00 van aankomende week.

Vind je bovenstaande uitleg niet duidelijk? Stel je vraag via [email protected]

In welke gebieden bezorgen jullie?

Delft, Delfgauw, Pijnacker-nootdorp, Berkel en Roderijs, Bergsehoek, Blijswijk, Ypenburg, Rijswijk, Den haag, Den Hoorn, Schipluiden, Rotterdam maar wel onze kant van de Maas. Check je postcode bij het uitchecken als je twijfelt.

Waarom bezorgen jullie niet verder weg?

Wij geloven in lokaal afzetten en een korte voedselketen. Zo wordt elke euro die je besteedt een investering in je omgeving. Jouw dagelijkse glaasje melk of bakje yoghurt zorgt ervoor dat wij een blije koe in het weiland kunnen laten lopen, waar jij naar kan zwaaien op je zondagse wandeling. Zo hoort het.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Wij bezorgen op donderdag in Delft, Den Haag en de omringende dorpen.
In Rotterdam leveren we op vrijdag.
Zakelijke klanten kunnen contact met ons opnemen voor levertijden.

Wil je weten op welke dag jij precies valt? Zie hieronder:

Donderdag: Pijnacker, Delfgauw, Nootdorp, Berkel en Rodenrijs, Zoetermeer, Rijswijk, Leidschendam, Voorburg, Den Hoorn, Wateringen, Delft, Schipluiden, Bergschenhoek, Blijswijk, Zoetermeer, Ypenburg, Wateringen, Rijkwijk, Delft.

Vrijdag: Rotterdam

Staat je woonplaats er niet tussen? Je kunt ons mailen op [email protected] met je vraag.

 

Ophaallocaties en dagen

Je bestelling zelf ophalen bij jou in de buurt? Dat kan! Bij het afrekenen in de webshop krijg je de keuze uit:

  • Hoeve Biesland Winkel, Bieslandseweg 1, Delfgauw (donderdag/vrijdag/zaterdag)
  • De Molen, Phoenixstraat 112, Delft (donderdag/vrijdag/zaterdag)
  • Land van Bloei, Europalaan 18, Pijnacker (vrijdag/zaterdag)
  • De Verkeerstoren, Verkeerstorenplein 1, Ypenburg (vrijdag/zaterdag)
  • BOERgondisch, Zwaanshals 239A, 3036 KP Rotterdam (vrijdag/zaterdag)

Wat is de minimale ordergrootte?

Je kunt voor ieder bedrag bestellen, zeker als je jouw bestelling zelf komt ophalen maakt de ordergrootte ons niet uit. Doe je een bestelling van meer dan €40? Die komen we voor €3,50 bij je thuis bezorgen (maar zelf ophalen mag natuurlijk ook!).

Hoeveel bezorgkosten betaal ik?

Als je kiest voor thuisbezorgen kost dat €3,50. Als je kiest voor zelf ophalen is dat gratis.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja dat kan voor dinsdag 23.59 uur. Hiervoor log je in op je account en annuleer je jouw bestelling.

Hoe kan ik betalen in de webshop?

De betaling in de webshop gaat via iDeal.

Wat als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent belt onze bezorger je om te vragen wat je wilt. We kunnen je bestelling voor de deur zetten, bij de buren afgeven of je kunt hem komen ophalen in onze winkel. Kies je ervoor het product bij de buren af te geven, vraag hem dan wel om de producten die gekoeld moeten staan in hun koelkast te zetten. Neem je de telefoon niet op? Dan nemen we je bestelling mee naar onze boerderijwinkel waar je hem zelf kunt ophalen. De Winkel is geopend op ma. t/m vr. van 10:00 – 17:00 en op za. van 09:00 – 17:00.

Geven jullie een indicatie van de bezorgtijd?

Nu nog niet, maar dit hopen we in de toekomst wel te gaan doen.

Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Wij pakken alles zo zorgvuldig mogelijk in samen met onze hulpboeren (mensen met afstand tot de arbeidsmarkt). Het kan altijd zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Is er iets misgegaan met je bestelling, laat het ons dan weten via [email protected], dan zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing.

Ik heb (ook) een Kistje Vol Smaak abonnement, kun je mijn bestelling daarbij doen?

Ja! We proberen de bestellingen altijd samen met het Kistje vol Smaak te voegen. Het komt wel eens voor dat er iets mis gaat, dan staat Ciaran voor je klaar via [email protected]

Een product dat ik besteld had is niet leverbaar

Balen, maar dit kan gebeuren. Je krijgt het geld van ons teruggestort. De andere producten van je bestelling worden wel geleverd.

Er zit een beschimmelde groente bij mijn bestelling, wat nu?

Wij werken met onbewerkte producten. Het kan dus zijn dat sommige producten sneller rijpen dan dat wij verwachten. Zit er iets in je bestelling wat niet goed meer is, stuur ons dan een mail.

Kan ik de boerderij bezoeken?

Dat kan, graag zelfs! Op de boerderij vind je onze koeien, de moestuin en natuurlijk De Winkel van Hoeve Biesland. Hier vind je een breed aanbod aan lokale en biologische producten. De Winkel is geopend op ma. t/m vr. van 10:00 – 17:00 en op za. van 09:00 – 17:00.

Allergie informatie en inhoud van het product

In onze webshop proberen we de ingrediënten zo goed mogelijk te beschrijven. Maar omdat we werken met wisselende en seizoensproducten lukt dit niet altijd 100%. Blijkt uit de verpakking dat het product een ingrediënt bevat waarvoor je allergisch bent? Dan kun je het retourneren in onze winkel.

Waarom is lokaal winkelen belangrijk?

Elke euro die je besteedt aan lokale ondernemers steek je in je eigen omgeving. We zijn heel blij met onze klanten, want zij maken het mogelijk dat we onze natuurgebieden gezond houden; dat we onze dieren een mooi leven kunnen geven; dat we zorgcliënten een plek kunnen bieden en we mooie evenementen kunnen organiseren voor onze regio.

Hoe kan ik jullie een vraag stellen?

Stuur een mailtje naar [email protected], dan komen we zo snel mogelijk met een antwoord bij je terug!

Wil je liever teruggebeld worden? Laat dan je telefoonnummer achter in het mailtje dat je ons stuurt. Met een beetje geluk krijg je Ciaran aan de lijn!